niedziela, 13 stycznia 2013

KOLORY


Czerń od zawsze mnie fascynowała.... W zasadzie to mój ulubiony kolor... Dlatego też nie mogłam się powstrzymać i zamieściłam w blogu bajkę o Czarnej Róży...
Ech...Spojrzałam teraz przez okno....
To już nie podróbka jesieni..., to prawdziwa zima ....
Pora zmienić kolory..., dostosować się do czystości krajobrazu Na początek niech będzie zieleń, z odrobiną ostrego różu...
A co, zaszaleję kolorystycznie.... Czas na zmiany...
Nastrój jak mówią emanuje z wnętrza człowieka....Tym razem zacznę odwrotnie... Tyle się mówi o wpływie barw...
Do tego uśmiech na twarzy....i można zdobyć cały świat, który czeka na mnie, na nas wszystkich... Czeka na nas życie, jak ogród pełen kwiatów...tymczasem za oknami kwiaciarń.
Roześmiałam się w tym momencie, bo przypomniałam sobie bajkę...
No tak...Czarnej Róży już tam nie ma....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz