niedziela, 24 marca 2013

TO BYŁO ŁADNE..., MIMO WSZYSTKO

Nie mam dzisiaj siły pisać, jestem słaba jak nigdy…, i nie można mi przerywać…, ktoś mówił, że to niezdrowe…,
Zapiszę póki jeszcze pamiętam, coś, co pozostało z mętnego wczoraj.
Choć raz będzie coś innego niż moje marudzenie…

 ……………………………..................
Kochanie...
Obiecuję...
Wiem, że nie raz dojdzie między nami do nieporozumień...
Nie raz się pokłócimy i nie raz pomyślisz o mnie, że jestem głupcem...
Nie raz pomyślisz, że powinnaś mi przyłożyć z całej siły, bo inaczej nie zrozumiem, co do mnie mówisz...
Tak... Tego jestem pewny....
Ale wiem też, że to ja przeprowadzę Ciebie przez wszystkie Twoje smutki...
To ja pokonam wszystkie Twoje demony i strachy....
To ja będę dla Ciebie tarczą przed całym złem świata tego...
A Ty Kochanie... Ty mi tylko pozwól...
Pozwól opiekować się sobą i pozwól mi kochać się do..., Do...
Cały czas pozwól mi się kochać...
Przecież pamiętasz dotyk ust na Twoich ustach...

Na dłoniach.. 
Na stopach...
Pozwól ustom moim tam być.....
Daj mi siebie...
Kocham Cię...
Pragnę....
Wyjdź za mnie..
Kochanie...
Wyjdź za mnie.....
                                                         (emocje?)
..................................................
KONIEC FILMU....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz